Quote of a lifetime....

"Sometimes, the one u love turns out to be the one who hurts u the most and sometimes the friend who takes u into his arms and cries when u cry turns out to be the love who u never knew u wanted.."

Thursday, August 12, 2010

ade ape dgn bazaar ramadhan..

yeahh,..encek man kembali lagi dengan beskut cap penampor..skali mkn pasti kene penampor...hek3..sekadar entry...

****************************

 Berkisar ngn ramadhan,bazaar ramadhan pasti menjadi salah satu hot topic di kalangan manusia ketika nk berbuke pose..

"man,kau tau x kat mane bazar ramadhan yg best2 kat pkns shah alam tu..?"sampuk member aku,ijam tibe2..haa..terbukti telahan ku benar..blom pape da smpai petunjuk ..keh3..so aku ingt nk citer psl bazaar ramadhan kat area shah alam

bab bazaar kat tmpat aku nih,setakat ni 3 tempat je aku pegi utk bli stok berbuka..kire byk jgak la pilihan utk berbuke..bazaar stadium shah alam,bazaar pkns,and last but not least bazaar sksyen 2..mari kite tinjau satu persatu yer puan-puan...

Bazaar Stadium Shah Alam

Beliau merupakan bazaar yg terbesar di Shah Alam..ni kire port utama penduduk2 shah alam nak bli lauk pauk dan pelbagai jenis juadah yg slalu mengaburi mata utuk santapan berbuka...pendek kate tanpa beliau,pengunjung2 setia akan menjalankan mogok lapar sambil mmbawa sepanduk  "Kami mahu berbuka..Kembalikan bazaar kami.."..keh2..sekadar hiasan..


ltih pose2 pun ,kami ttap makcik riang.."peace..."



Nk ckp pasal lokasi bazaar nih, aku xsure nk bg exact address.tp snang nmpk stadium shah alam,kat situ la tmpatnyer..konpem..tanpa was2..tp aku sarankam korang bace doa2 utk mngurangkan nafsu perut korang tu sblum pegi sane..bese la ,prot da lpar,nafsu mkn sbg pngganti syaitonn..tambah2 lg nmpk juadah2 yg giler2 menduga dompet korang..klau la dompet tu mampu bersuare..."ape lg bang,time ni la nk pulun abes2..pose sbulan skali je..gunakan aku smpai ko da xmampu dah.."..keh2..tmpat kat sini besar,da amek port parking kete stadium..so pandai2 la bajet nk target tmpat mane korang nk bli..aku xnk citer lebey,nnt hlang rs excited korang nk g sane..

dugaan...hai mambang...


oraitt..seterusnye mari kite singgah ke kompleks pkns...


"excuse me boss..u have a text message.."


eh,ade msg msuk henfon...sat aa..


aisehh,,..disebabkan oleh faktor dan keadaan yg tidak mengizinkan,maka berakhirnyer pertemuan kite disini saje yer puan2..nnt akan aku akan citer bab bazaar lg 2 tuh..wokehh..nk kol 6 da ni..aku pn hengat nk g bazar kat stadium..


cek wallet satt..ade sekeping note merah  je tinggal...selamat aku...keh3


"slamat berbuke..."

2 comments:

  1. yuhuuu....ok blog header u menarik sgt.
    pasal bazar ni i jrg lah nk pegi.dulu mse blaja je la rajen. skang baek dok uma masak sndri.tentu2 kena nng tekak...
    tp i teringin ns ambeng...hmmmm

    ReplyDelete

haa..mari2 ..komen la sesuka hatimu asalkan tidak melanggar etika dan enakmen 1989 seksyen 2 kanun seksaan..