Quote of a lifetime....

"Sometimes, the one u love turns out to be the one who hurts u the most and sometimes the friend who takes u into his arms and cries when u cry turns out to be the love who u never knew u wanted.."

Thursday, August 12, 2010

Cobaan suare...testing2..


hurmm..finally jari jemari aku yg mulus ni mula menaip dlm ruangan blog nih..ntah ape yg tergerak dlm hati sanubari aku yg suci bersih utk buat blog padahal aku mmg dr sejak azali xpnah nk wat diari idop mengenai aku sdiri mahu pun cek kiah yg dduk sebelah aku..dan jari aku terus menaip..dan menaip..ape jua yg elektron tercetus di neutron2 otak aku,aku taipkan aje...haaa...ape lg eh..org slalu kate sblum strt satu blog,kire kene ade entry...so ni kire halal je lahh...okayy..ini kerena beliau ni xreti bloggin....cukup sekadar mukadimah..

"camner nk wat blog nih.."ujarku penuh konpius
Ramadhan..Puase...Ibadat..

          Pejam celik..pejam celik,da xley pejam lg , da msuk 2nd day kite berpuase demi menuntut kehendak yg Esa..dan aku tidak terkecuali dari list Nya..pendek kate , sume umat Islam di muke bumi ni diwajibkan berpuase kecuali mereka yg ade pnyakit n sakit tertentu..


banyakkan ibadat sempena bulan mulia



              Aku termangu seketika ...asal pale otak nih blank...inginku coretkan sesuatu,namun tgn ni seolah tidak pandai untuk menuturkan ayat2 di papan kekunci..cisst..pk man...come on..i know u can do it........btol agaknyer ckp org,biler perut da kosong,otak pn same la kosong..aku ade bahan nk citer,tp idea nk mencetuskan story tersebut masih xdpt nk dihuraikan..elektron2 otak aku da behenti utk mengecas demi sesuap idea utk coretan ...demmmastaghfirullah...kene pose mulut..aku terpelaah seketika..............................aiseh,aku x zohor lg rupenyer....

            i'll be back...

"bang,saya nk borong satu khemah possible x..?'

       

2 comments:

  1. bukan i ke yg jadi inspirasi untuk tulis blog nie...siap jedi first follower lg...cpt ucap tenkiu..hahahahahah :p

    ReplyDelete
  2. tengkiu mengkiu cek jaa atas inspirasi anda..

    ReplyDelete

haa..mari2 ..komen la sesuka hatimu asalkan tidak melanggar etika dan enakmen 1989 seksyen 2 kanun seksaan..